sâmbătă, 11 august 2018

Review Cremă Bioderma Photoderm MAX SPF 50+

            Descrierea produsului: 








              Preț: 55 lei în farmaciile Sensiblu cu cardul       de reducere
              Cantitate: 40 ml
              Puncte tari:
  •        Este un produs dermatocosmetic și, din această cauză, prezintă un grad de încredere ridicat. Pentru protecția solară a tenului am mai folosit produse din aceeași categorie, de la compania "La roche Posay"-gama Anthelios. Pentru ten nu mi s-au potrivit produsele cu SPF și pigment (crema BB ultracolorată și cele matifiante, etc). Acestea mi-au infundat porii. În schimb, produsul de la Bioderma nu mi-a cauzat nicio neplăcere în acest sens.
  •          Raportul calitate-preț este unul foarte bun. Cantitatea este destulă pentru o vară întreagă în care crema se folosește des. Oferă o protecție înaltă pentru pielea sensibilă, cu o textură invizibilă. 
  •           Este rezistentă la apă și transpirație. 
  •           Nu este necesară aplicarea de mult produs și se întinde ușor.
                Puncte slabe
  •          Ca și celelalte creme cu SPF pe care le-am avut pentru ten, mi se pare că are o textură cam grasă. Și nu prea este estetic atunci când este caniculă și transpir.


 
    






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu