duminică, 5 aprilie 2020

Review Cremă hidratantă CeraVe pentru piele normală/uscată

        Revin cu o postare despre un produs descoperit recent, la recomandarea dermatologului. Am fost la un control de rutină pentru o aluniță, iar pentru aceasta din urmă am cumpărat un gel hidratant CeraVe strict pentru îngrijirea ei. 
      Pe lângă gel, am primit de la farmacie mai multe mostre, cu produse din aceeași gamă. Așa am descoperit crema CeraVe pentru ten, dar pentru piele uscată și foarte uscată. Mi s-a potrivit de minune. Am primit mai multe mostre pentru piele uscată și foarte uscată, dar când am căutat sa iau crema la cantitate normală am găsit varianta pentru piele normală/uscată. Nu am constatat vreo diferență, ambele variante sunt foarte bune și intră imediat în piele și hidratează.
     Este o gamă excelentă,dezvoltată împreună cu medicii dermatologi și are la bază un ingredient-cheie: ceramidele. Găsiți pe site-ul lor informații, chiar AICI. 
     Postez mai jos imagini cu varianta primită ca mostră, dar și cu cea la cantitate normală.





       Nu conține parfum și este non-comedogenică. Nu am testat să văd dacă merge ca și bază de machiaj, dar după textură nu prea cred. Este mai indicată pentru partea de tratament. Am tot încercat creme pentru ten în ultimii ani și mereu spuneam că am găsit-o pe cea mai bună. Așa am spus și despre Gerocossen (varianta cu lăptișor de matcă, despre Ziaja (varianta cu lapte de capră) sau produsele Pellamar, pe bază de nămol. Și posibil să mai fi lăudat și alte mărci. Am urmărit să văd cât de bine hidratează, atât. Urmează să fac un review la laptele-cremă concentrat Embryolisse, un produs multifuncțional.
   Crema din ultima poză, cea la cantitate normală, a costat 62 lei in farmacie și are 50 grame. Puțin cam scump, dar îmi place că hidratează foarte bine și delicat. Deci dacă aveți un ten mai sensibil sau uscat/foarte uscat, eu o recomand și aștept și alte păreri!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu