vineri, 26 iulie 2019

Noutăți: Produse de îngrijire pe care le-am folosit in ultima vreme

     Bună tuturor! Nu am mai postat în ultimul timp (cam mult ce-i drept!), dar am avut examene, inspecții, conferințe și multe alte chestiuni de rezolvat. 
       Articolul de astăzi este diferit de ce am postat până acum, pentru că nu voi face niciun review, ci doar voi prezenta pe scurt câteva dintre produsele folosite de mine în ultima vreme.
       Ca să fie mai ușor, le-am numerotat pe fiecare în pozele de mai jos. Nu voi spune decât vreo 2-3 cuvinte despre fiecare, deoarece vor urma review-uri la produsele noi. 

   1. Cremă hidratantă de zi Ziaja cu lapte de capră, se găsește în magazinele cu produse naturiste și în DM. Cel puțin, în aceste locuri am văzut-o eu. Tot aici se găsesc și următoarele 2 produse, din aceeași gamă. Primăvara asta am folosit-o ca și bază de machiaj și a fost ok.
   2. Cremă nutritivă de noapte Ziaja cu lapte de capră. Este foarte bună, doar că mi se pare că are o textură puțin cam grasă.
   3. Ser hidratant de zi Ziaja cu lapte de capră cu SPF 15. Și pe acesta îl folosesc ca și bază de machiaj și este ok.
   4. Ser pentru zona ochilor Yves Rocher Sensitive Vegetal; super hidratant și cu o textură ușoară.
   5. Mască Avon Planet Spa Perfectly Purifying cu minerale de la Marea Moartă (scrub facial); foarte ok și cu miros plăcut.
   6. Mostră Gerovital Sun cu SPF 30 (lapte pentru protecția solară Family) și cu ulei de măsline și vitamina E;  Produs perfect pentru o ieșire în oraș pe vreme caniculară. Tocmai ce mi-a expirat spray-ul cu SPF 50+ La Roche Posay, gama Anthelios, care are review de prin 2015. Am găsit mai multe mostre Gerovital și am zis să le folosesc.
   7. Burețel Beauty Blender de la Avon; super bun pentru aplicarea fondului de ten.
   8. Tratament Live on Pellamar cu urzică- are review din 2016. Îl găsiți AICI. Îl folosesc din nou. Extrem de bun pentru regenrare!!!
   9. Gel de duș gomant/exfoliant Yves Rocher Rasberry Pepermint; Este 100% cu semințe din fructe și îl folosesc o dată pe săptămână, nu mai des. In restul zilelor folosesc un gel de duș obișnuit.
  10. Cremă Bioderma Photoderm Max cu SPF 50+; I-am făcit review anul trecut chiar AICI. Foarte bună pentru tenul meu sensibil, mai ales la soare! Vara o folosesc ca și bază de machiaj sau singură pe ten, de câte ori ies din casă.  Este un produs ce l-am luat din farmacia Sensiblu.
  11. Roll-on cu ceară depilatoare Farmec; l-am cumpărat luna trecută din Penny Market. Foarte bun și ușor de folosit. Nici nu știam că există așa ceva pe piață. Va urma un review pentru el cât de curând!

     Cam atât pentru astăzi..voi reveni zilele următoare cu review-uri. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu