marți, 27 august 2019

Review Roll-on cu ceară depilatoare FARMEC

   Descrierea produsului 




      Preț: în jur de 12 lei în magazinele Penny
      Cantitate: 120 ml

      Puncte tari
  • Are 10 benzi reutilizabile, dar eu am folosit mai puține (aceleași și prima și a doua oară). Deci puteți pune deoparte benzile noi, nefolosite, pentru un alt roll-on.
  • Bezile se spală foarte ușor, doar cu apă călduță.
  • Se poate încălzi atât în cuptorul cu microunde, cât și pe focul aragazului (într-un ibric sau oală). Eu l-am pus pe aragaz, pe ochiul mic la foc mic, într-o oală.
  • Nivelul apei folosite pentru încălzire este specificat pe cutie (a se vedea imaginea mai sus);
  • Eu am folosit ceara de 2 ori, iar din instrucțiuni deduc că ar mai ajunge încă o dată.
  • Spre deosebire de benzile Veet cu ceară rece, acestea chiar prind firele de păr. 
  • Dacă este încălzită la temperatura optimă, ceara curge ușor prin capacul roll-on-ului, Dacă nu, va trebui reîncălzit, conform instrucțiunilor.
  • Porii arată ok dupa folosire, arată mult mai decât lama de ras sau epilatorul.    
  • Sincer, am subestimat firma și nu m-am așteptat să funcționeze atât de bine. Dar chiar își merită banii! Si e și simplu de folosit. 

    Puncte slabe

  • E cam migăloasă pregătirea cerii și trebuie potrivit și focul ca să nu fie necesară reîncălzirea. Deci, un punct în minus față de benzile cu ceară rece, lama de ras sau epilatorul. Sau crema depilatoare cu spatulă. Aș putea spune că e cel mai migălos produs în comparație cu ce am enumerat. Poate mai sunt și nu stiu eu...
  • Pielea râmane învinețită în unele locuri, dacă aplicați banda de mai multe ori sau dacă desprindeți cu milă. Prima oară eram destul de vânătă, dar nici nu știam dacă am încălzit ceara cum trebuie. Cert e că nu am avut arsuri. A doua oară, m-am invinețit din nou, dar parcă mai puțin. Ideea e ca trece in 3-4 zile..
  • Faptul că se pot produce arsuri dacă ceara este supraîncălzită. Dar, neepilându-ne într-un salon profesionist, atunci trebuie să fim mai prudente în "mânuirea" cerii.
      Per total, eu recomand produsul, deoarece mi se pare inovativ, ieftin și ușor de utilizat. Exceptând procesul mai migălos de încălzire al cerii. Și poate cel mai important e faptul că sunt 10 benzi, ce se pot reutiliza și se spală și ușor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu