luni, 18 noiembrie 2013

Review: Crema BB Ideal Flawless Avon sau cum mi-am distrus tenul

    Descrierea produsului: 

  • contine vitamina E
  • infuzie de minerale
  • ofera hidratare optima tenului tau
  • reda aspectul uniform al pielii
  • diminueaza roseata
  • acopera imperfectiunile
  • nu incarca tenul
  • catifeleaza
  • contine SPF 15
  • contribuie la imbunatatirea aspectului tenului chiar si dupa indepartare
     Este disponibila in 5 nuante; 2 in 1(fond de ten si crema hidratanta)
     Cantitate:30 ml, Pret:24 lei



    Parerea mea: Am cumparat-o in iulie, dar fiind vara, am folosit-o rar. Din septembrie pana acum doua saptamani, am folosit-o zilnic. Are acoperire medie, de aceea, cosurile se vad. Oricum la mine nu e vorba de cosuri, ci uneori de roseata specifica caldurii sau frigului. Intr-adevar, catifeleaza pielea, dar nu se simte hidratata. Imi place ca rezista cam 7-8 ore pe ten. Nu imi simt fata incarcata, ceea ce imi place enorm. 
  
  Roseata nu este diminuata in totalitate, iar asupra ultimului punct din descriere nu ma pot pronunta. Motivul pentru care am renuntat la aceasta crema este din cauza ca mi-a iritat fata. Am momentan un fel de eruptie pe frunte. Niciodata nu m-am confruntat cu asa ceva. Eu nu am cosuri decat ff rar. Acum ma chinui sa scap. Or sa treaca, oricum. 

  Mai jos o sa pun o poza in care am folosit-o. Am ales nuanta Nude.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu