marți, 26 noiembrie 2013

Review Gel hidratant pentru cosuri cu gentiana, germeni de grau si zinc "Favisan"

      Descrierea produsului-Utilizarea lui reprezinta o modalitate de tratare igienica a tuturor afectiunilor care uratesc aspectul fetei: cosuri, puncte negre, comedoame cu grasime, toate leziuni inestetice caracteristice epidermei grase si incarcate.
Extractul de gentiana ajuta la controlul productiei de sebum.
Glicerina si germenii de grau asigura o hidratare delicata si o tonifiere eficienta
Este un gel fara grasimi; regleaza secretia de sebum si hidrateaza in profunzime tesuturile. Testat dermatologic
Utilizari: Numai aplicarea constanta a gelului asigura hidratarea, tonifierea, reimprospatarea pielii, dand totodata senzatia de bine, de nou, de curat.
Ingredienete: Aqua, alcoholum, Gentianae radix, Triticum germinatum, TEA, gel hidrosolubil, camphora, mentholum
Cantitate: 75 ml

Pret: 10 lei
  



   Parerea mea: L-am cumparat pentru a scapa de iritatia produsa de crema BB Avon Ideal Flawless. Timp de o saptamana l-am folosit pe frunte si in barbie. Tot ce a facut a fost reducerea sebumului din zona T, care dupa parerea mea a fost efectul folosirii acelei cremei BB. De bubite, puncte negre, etc, nu am scapat. Au trecut in 3 saptamani, din care doua saptamani am lasat fata sa respire, fara a folosi acest gel. Are un miros intepator de mentol. Pot spune ca m-a dezamagit, avand  in vedere ca e singurul produs folosit in acest scop, de a scapa de o iritatie.

Un comentariu:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=wR7UjWBFRnw
    Postarea este super, se integreaza cu sfaturile tale, mai ales ca tipa e plina de acnee dar ...se arajeaza si trateaza ...

    RăspundețiȘtergere