sâmbătă, 5 iulie 2014

Review "Cremă de față cu argint și aur coloidal" Vivanatura pentru ten normal și sensibil

      Descrierea produsului: Crema de față cu aur și argint coloidal este un produs natural care hidratează și regenerează tenul, conferindu-i strălucire și vigoare. 
     Tehnologia inovatoare a metalelor coloidale aplicată împreună cu acidul hialuronic, untul de shea, uleiurile naturale și substanțele active din plante, determină multiple efecte de anti-aging și antioxidante. Uleiurile naturale presate la rece pătrund foarte ușor în piele și hrănesc țesuturile.
     Deoarece este un produs natural, în rare cazuri pot exista alergii la diferite componente din cremă. Pentru siguranță, recomandăm să verificați lista de ingrediente și să testați crema pe o mică porțiune de piele.
     Ingrediente: Aqua (apă), Prunus amygdalus dulcis oil (ulei de migdale dulci), Vitis vinifera seed oil (ulei de sâmburi de struguri), Colloidal Silver (argint coloidal), Olea europaea oil (ulei de măsline), Aloe vera callus extract (aloe vera), Butyrospermum parkii butter (unt de shea), Triticum aestivum germ oil (ulei de germeni de grâu), Sesamum indicum seed oil (ulei de susan), Sodium poliacrylate hydrogenated polydecene trideceth-6, Glyceryl stearate citrate (din glicerină), Phenoxyethanol, Ethyhexyglycerin (din glicerină), Meadowfoam seed oil (ulei de Meadowfoam), Crambe abyssinica seed oil (ulei abisian), Argania spinosa kernel oil (ulei de trandafir), Hyaluronic acid (din sursă naturală), Colloidal gold (aur coloidal), Colloidal platinum (platină coloidală).
    98% natural
    Pret: 11-12 lei
    Cantitate: 75 ml

   
   Părerea mea: Am cumparat-o de curiozitate, nu pentru că ar avea argint/aur coloidal. Nu știu cât de mult acționează aceste ingrediente. Imi place că majoritatea sunt naturale, cum de altfel sunt și restul produselor pe care le-am încercat de la această firmă. Este pentru ten normal și sensibil, dar eu având tenul mixt (câteodată uscat în totalitate)/sensibil, am zis să incerc.  Nu o folosesc zilnic, dar îmi place că se absoarbe imediat și nu este deloc grasă. Mirosul este foarte plăcut, iar pielea este pe deplin hidratată. Poate fi folosită și ca bază de machiaj.
   Ce nu îmi place este acel phenoxyethanol, alternativă la parabeni. Poate da alergii și se contrazice cu adresabilitatea către tenul sensibil. În rest, e f ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu