joi, 16 aprilie 2015

Review mască pell-off cu extract de ginseng "Planet spa Avon"

       Descrierea produsului: Mască de față revitalizantă cu extract de ginseng. Aplicați un strat subțire pe pielea curată și uscată, evitând zona ochilor și linia părului. Așteptați uscarea completă a măstii (aproximativ 20 de minute) și îndepărtați ușor, prin tragere. Folosiți de 1-2 ori pe săptămână.
      Cantitate: 75 ml
      Preț: Prețul variază, iar momentan se află undeva la 10 lei.


            Părerea mea: Ceea ce se vede în poză, este un rest de produs, deoarece am început să folosesc această mască cu ceva timp în urmă. Este primul produs cu ginseng folosit de mine și de asemenea, prima mască peel-off. În prezent, ambalajul este puțin modificat, căci după cum am spus, eu am masca de ceva timp. Tocmai de aceea, nu mai am cutia în care a fost ambalată și nu am cum să postez și ingredientele. Înainte, am mai folosit o mască de față de la Planet Spa, cea cu lotus. Review-ul se găsește AICI.

        Puncte tari:
  • Are un miros extrem de plăcut și conține particule aurii.
  • Începe să "strângă" pielea încă din primele minute, semn că are efect imediat.
  • Curăță fața în profunzime și o lasă extrem de curată.
  • Cantitatea ajunge pentru foarte mult timp, de aceea consider că prețul său este unul mic.
  • Poate fi folosită pentru exfolierea săptămânală, în loc de alte produse destinate pentru scrub.
        Puncte slabe:
  • Chiar dacă fața se simte foarte curată (am scris mai sus că o curăță în profunzime), după aplicarea ei, punctele negre rămân tot acolo. Fața simte că respiră, dar punctele negre se încăpâțânează să rămână. Este exact cum scrie în descriere: mască revitalizantă. Și atât!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu