vineri, 17 aprilie 2015

Review Șampon nutritiv pe bază de proteine de ou și de grâu "Rețetele bunicii Agafia"

        Acesta este șamponul pe care îl folosesc în prezent și sunt foarte mulțumită. Este printre cel mai bune pe care l-am folosit. Bineînțeles, alături de cel de la Vivanatura pentru păr normal și Revalid.  Toate aceste trei șampoane au în comun un lucru foarte important: Nu conțin Sodium Lauryl Sulfate/Sodium Laureth Sulfate.
            Când mi-am făcut blogul, printre primele review-uri s-a aflat un alt șampon de la această firmă, de care am fost la fel de mulțumită. Review-ul îl găsiți AICI.

          Descrierea produsului:

    
                  Cantitate: 350 ml
             Preț: 21 lei

             Părerea mea: De câțiva ani acord încredere șampoanelor ce nu au sodium lauryl sulfate/sodium laureth sulfate. Acesta are Magnesium Laureth sulfate, un surfactant mult mai blând. Îmi place la această firmă originalitatea. Nu am mai văzut nicăieri produse care să conțină atât de multe plante, și foarte variate. Mirosul este natural, de plante. Așa cum a fost și la celălalt, pe bază de apă de mușețel. Între timp, am mai folosit un șampon tot din această gamă, pe bază de apă de gheață și 17 plante siberiene. Și balsamurile au o compoziție similară. Am mai spus în articolele anterioare, că de aproximativ 2 ani folosesc doar șampon de la  "Rețetele bunicii Agafia". În toamnă nu l-am mai găsit pe nicăieri și am folosit altul, tot de la Plafar, dar care nu mi s-a potrivit deloc. 
           Părerea mea e că nu îngrașă părul. Trebuie spălat la 3-4 zile, ceea ce mi se pare rezonabil. Părul rămâne foarte curat, mătăsos, strălucitor. Chiar dacă nu conține ingredientele menționate mai sus, face foarte multă spumă. Nici mătreță nu mi-a cauzat. Insist pe ideea că sunt printre cele mai bune șampoane la ora actuală. 
     

2 comentarii:

  1. Imi amintesc ca am folosit si eu un sampon al acestui brand, insa era adresat parului gras. Mi-a placut deoarece curata bine parul si il lasa matasos. Multumim pentru review! xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere! E printre cele mai naturale produse folosite de mine si chiar se vede o diferenta la spalare. E cu mult peste alte sampoane.

    RăspundețiȘtergere