luni, 10 august 2015

Review Cremă BB colorată La Roche Posay (Gama Anthelios XL SPF 50+)

    Descrierea produsului: Pentru pielea sensibilă și intolerantă la soare.   Protecție împotriva soarelui de intensitate puternică.Protecție UVB optimă și protecție UVA de 2 ori mai ridicată decât standardele europene (cu privire la protecția solară), grație sistemului de filtre brevetat, Mexoplex®. Foarte rezistentă la apă. Fără parabeni. Testat sub control dermatologic. Non-comedogenica.
               Noua textură de cremă BB colorată. Bogată, dar fără efect gras, o textură ce protejează, hidratează și uniformizează tenul într-un singur pas. Micro-pigmenții săi universali se topesc în piele, adaptându-se fiecărui fototip pentru un aspect natural, proaspăt, luminos.

                Expunerea prelungită la soare este periculoasă. Nu expuneți direct la soare bebelușii și copiii mici. Nu vă expuneți prea mult timp la soare, chiar și atunci când folosiți un produs de protecție solară, pentru că niciun produs nu oferă protecție totală. Aplicați produsul de protecție solară înainte de expunerea la soare. Reaplicați frecvent pentru a menține protecția.
                Ingrediente: Lista de ingrediente poate fi consultată AICI.


              Preț: În jur de 70 lei în farmaciile Sensiblu, fără reducere.
              Cantitate: 50 ml

               Puncte tari: 
  • Are o singură nuanță, ce se adaptează oricărui  fototip. Culoarea maronie a cremei arată la fel de bine pe pielea foarte deschisă, cât și pe cea mai închisă. Este prima cremă de genul acesta pe care o folosesc și am fost foarte surprinsă (plăcut!).
  • Este destinată persoanelor cu pielea sensibilă, intolerantă la soare, iar eu mă încadrez în această categorie. 
  • Are SPF ridicat, ceea ce o recomandă pentru zilele toride.
  • Este foarte rezisentă la apă, de aceea se poate folosi și la plajă.
  • Conține apă termală și alte ingrediente ce ajută porii să respire.
  • Este nevoie de puțină cremă la aplicare. Cel puțin, eu nu am nevoie de multă.
  • Nu mi-a provocat nicio iritație.
  • Fața arată la fel de bine si după 8-10 ore, chiar dacă nu am reaplicat-o.
               Puncte slabe:
  •  Mi se pare puțin grasă pentru un ten mixt/gras. Dacă transpir puțin, imediat se vede. În cazul meu, acest efect nu persistă, dar totuși mă deranjează.
  •  Prețul este destul de piperat, în condițiile în care e necesară pe tot parcursul verii.  Astfel se consumă mai repede. 
  •  Are acoperire ușoară.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu