vineri, 10 iunie 2016

Review Șampon-balsam alb pentru frumusețea părului "Baia bunicii Agafia"


              Înainte de toate, vreau să precizez că pe linia gamei de produse a Bunicii Agafia sunt 4 denumiri: Rețetele bunicii Agafia (de unde am luat produse până acum- voi folosi prescurtarea R.B.A), Baia bunicii Agafia (primul produs achiziționat este acest șampon despre care voi scrie acum- voi folosi prescurtarea B.B.A), Ierburile Bunicii Agafia și Farmacia Bunicii Agafia.
         Am făcut multe review-uri la alte șampoane R.B.A, toate având în comun multitudinea de extracte naturale, mai ales plantele siberiene. De asemenea, sunt primele produse folosite de mine ce conțin apă de gheață.
         Din ce am observat, aceste produse se găsesc din ce în ce mai rar sau în anumite perioade. Tocmai de aceea, mi-am cumpărat de data aceasta un șampon B.B.A, pentru că era printre ultimele rămase. A contat că era scris Bunica Agafia pe sticlă, nimic mai mult. Am fost destul de sceptică în privința lui, deoarece este la jumătate de preț față de cele R.B.A, iar cantitatea este aceeași, de 350 ml. O altă diferență notabilă este că acesta conține Sodium Laureth Sulfate (SLES), de care eu mă feresc. Celelalte aveau Magnesium Laureth Sulfate, un surfactant destul de blând. 
          Descrierea produsului (din cauza etichetei cu preț lipite pe ingrediente, voi da un link cu toate ingredientele:
http://www.cosmeticaverde.ro/1294-baia-bunicii-agafia-sampon-balsam-alb-pentru-frumusetea-parului.html ):




             
                  Puncte tari:
  •  Încep cu prețul: eu am dat 8 lei, iar pentru ingrediente și cantitate, este excelent!
  •  Ingredientele: 9 ingrediente naturale, mai mult decât suficiente!
  •  SLES-ul nu mi s-a părut deloc agresiv, deși după spălare părul "scârțâie" puțin.
  •  Fiind prima dată când folosesc un șampon-balsam, m-am gândit că îmi va încărca părul, dar nu s-a întâmplat: din contră, este foarte curat, mătăsos și cu volum!
  •  Nu mi l-a îngrăsat absolut deloc.

            Puncte slabe:
  •   Nu ar fi un punct slab propriu-zis, dar formularea "șampon pentru frumusețea părului" este prea generală! Este de la sine înțeles că scopul fiecărui șampon ar trebui să fie  frumusețea părului.   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu