marți, 8 octombrie 2013

Modificari la samponul Vivanatura pentru par normal si gras cu lamaie si argan

  Mi-am luat acum o saptamana din nou samponul Vivanatura, pentru ca nu am mai gasit din gama Retele bunicii Agafia. Eram pe fuga si nu am stat sa caut in fiecare magazin. Am constatat ca s-au schimbat unele ingrediente. In loc de cocamidopropyl betaine, acum este betaine. Ce este in plus:  Sodium cocoamphoacetate, Potassium cocoate, Phytic Acid, ulei de tea-tree, Aloe Parfum, Glyceryl Laurate, Crambe abbysinica Oil,  vitamina E, aloe vera callus extract. Uleiul de ricin nu mai exista printre ingrediente.
  De asemenea, alcoolul etilic este printre primele ingrediente. In vechea formula era la jumatatea listei.
 Pretul s-a marit cu 2 lei, iar cantitatea a ramas acceasi. 

 Review-ul vechi:http://frumusete-si-ingrijire.blogspot.ro/2013/08/review-sampon-vivanatura-pentru-par.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu