sâmbătă, 26 octombrie 2013

Review Crema anticuperozica Tis Farmaceutic

   Descrierea produsului: Compusii bioactivi din extractele (arnica, frunze de vita de vie, frunze de afin, propolis) si uleiurile vegetale (sunatoare, levantica, musetel catina, galbenele) favorizeaza reducerea fragilitatii capilarelor si previne roseata difuza de la nivelul fetei. Uleiurile vegetale contin vitamina A si vitamina E in stare naturala cu efect tonifiant si nutritiv al pielii; excipientii folositi confera cremei o textura lejera care permite absortia totala a principiilor active si asigura pielii o intretinere optima. Pentru tenurile sensibile, predispuse la inrosire.
  Mod de utilizare:  Se aplica pe fata si pe decolteu dimineata. 
  Ingrediente: Aqua, paraffinum liquidum, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, sodium cetearyl sulfate, cetyl alcohol, Vaccinum myrtillus, glycerin, ceteareth-12, stearic acid, Calendula officinalis, vitis vinifera, octyl palmitate, Arnica montana, lavandula angustifolia, hypericum perforatum, imidazolidinyl urea, trietanolamine, carbomer, hippophae rhamnoides, chamomilla recutita, propolis cera, methylparaben, isopropyl myristate, lecithin, tocopherol, propylparaben.
  Cantitate:50 ml, Pret:10 lei

  Parerea mea: Pentru ca se apropie iarna si intr-un final, vreau sa scap de sensibilitatea pe care tenul meu o are de la trecerea de la frig la cald si invers, am decis sa cumpar aceasta crema. este de la firma Tis farmaceutic, conceputa de dr. Raisa Motocescu. De aceea, am incredere in eficacitatea ei. Eu nu o folosesc dimineata, ci seara, pentru ca dimineata daca e nevoie, aplic direct crema BB. Are multe extracte naturale, dar are acei 2 parabeni carora li se datoreaza valabilitatea de 3 ani a produsului. Mi se pare cam mult. Apidermin rezista cateva luni, tocmai pentru ca nu are parabeni. Sunt constienta ca nu o voi folosi zilnic, dar chiar si asa, o recomand pentru ca intra imediat in piele si chiar calmeaza roseata. Eu nu am cuperoza propriu zisa, ci doar o roseata temporara, in functie de situatie.

2 comentarii: