marți, 10 decembrie 2013

Apidermaliv vs Apidermin

    Acum ceva timp am facut un review pentru crema Apidermin, review ce poate fi accesat AICI. Am renuntat la a o folosi, pentru ca am constatat ca tenul meu nu mai e atat de uscat. Am trecut la Apidermaliv, varianta pentru ten normal si mixt.
     Descrierea produsului: Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime.  Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.
     Rasfata: tenul normal si mixt
     Ingrediente: Apa, ulei de masline, ceara de albine, lanolina, cetyl alcohol, unt de shea, sodium tetraborate, colesterol, laptisor de matca, parfum.
     Pret: in jur de 10 lei
     Cantitate: 50 ml

    Parerea mea: 


    Cum era de asteptat, nu e la fel de grasa precum Apidermin. Are in plus ulei de masline si unt de shea. Mirosul nu este foarte intepator. O folosesc ca si baza de machiaj. Spre deoebire de Apidermin, la aceasta nu trebuie sa iau surplusul. E buna si pentru conturul ochilor. Nu mi se pare lipicioasa. Ambele sunt perfecte pentru iarna, asa ca o voi recumpara. Partea rea e ca s-au scumpit. Partea buna e ca ajunge si pentru jumatate de an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu