miercuri, 12 februarie 2014

Review "Ceara depilatoare Velur cu miere si ulei de masline"

Descrierea produsului: 


Cantitate: 250 gr
Pret: maxim 20 lei

Parerea mea: Pe produs scrie ca este destinat si indepartarii parului de pe picoare. Eu zic ca e in zadar sa incercati. Ia foarte mult timp si se desprinde greu fir cu fir. Partea buna e ca pe picoare nu doare chiar asa tare ca in alte zone. 
  Ceara trebui incalzita in baie de apa, doar ca de mai multe ori daca este mult par de indepartat. Eu am folosit un bat de lemn de la inghetata pentru a o putea manevra. Nu m-a fript, dar am folosit Pudra fructata Mebra inainte, pentru a diminua durerea. I-am facut review AICI. Oricum, tot se simte o oarecare durere. Este primul tip de ceara depilatoare pe care il folosesc, deci nu o pot compara cu altceva. Procesul este destul de migalos si dureros, singurul avantaj fiind ca parul creste mai greu. 
  Mirosul este putin greoi, dar mie imi place. Din cauza durerii pe care o provoaca, nu stiu cat de des voi folosi ceara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu