vineri, 21 februarie 2014

Review "Gel contur ochi" Hofigal Viodana

   Descrierea produsului: 

  • Compusi activi naturali: coenzima Q10, extract de echinaceea, ulei de catina
  • Actiune: hidrateaza in profunzime; impiedica pierderea apei transepidermale; tonifica si relaxeaza pielea; previne imbatranirea prematura a pielii; atenueaza ridurile de expresie si cearcanele; 
  • Efect: pielea devine hidratata, neteda, relaxata si catifelata
  • Utilizare: se aplica zilnic, dupa demachiere, prin masare usoara in jurul ochilor, cu varful degetelor
   Ingrediente: Apa, Glicerina, Echinaceea Purpurea Extract, Carbomer, Triethanolamine, Propylene Glycol, Hippophae Rhamnoides Oil, Olea europaea Oil, parfum, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone/benzyl alcohol, Coenzima Q10(Ubiquinone).

  Cantitate: 30 ml      
  Pret: aproximativ 10 lei

   Parerea mea: Nu am folosit acest gel zilnic, dar am observat ca e destul de "cleios" si intra mai greu in piele. Da o senzatie racoritoare, a mentolat. Dupa ce aplic, simt ca imi strange putin pielea. Eu il folosesc in scop preventiv, deoarece nu mi-au aparut inca riduri in jurul ochilor.
   Nu imi place ca are parfum la ingrediente, dar si acei doi methyl....(cuvinte lungi). Cu toate astea, o sa il recumpar. Imi place textura, chiar daca curge, dar si faptul ca are coenzima Q10. In cantitate mica, ce-i drept, dar nici nu am nevoie de mai mult la varsta mea.
  Eu il recomand!




    Mai jos voi da linkul unui document medical despre coenzima Q10:
https://drive.google.com/file/d/0B3ZjK_yMUZ6fRUEwbHZiNTNsX1k/edit?usp=sharing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu