marți, 13 octombrie 2015

Review Balsam de păr Favisan

       Descrierea produsului:

       Cantitate: 200 ml
        Preț: 10 lei

        Puncte tari 
  • Voi menționa în primul rând prețul. Cred ca este cel mai ieftin balsam de păr pe care l-am folosit.
  • Ingredientele naturale, care îi conferă un miros foarte plăcut. Mie îmi place. Panthenolul (vitamina B5) este descrisă pe ambalaj ca fiind factor impotriva încărunțirii părului, dar eu îl aplic doar pe vârfuri (cum fac cu orice balsam).
  • Dă strălucire părului, iar de descurcat nu știu ce să spun pentru că eu nu am avut niciodată probleme cu asta.
  •  Are  PH-ul de 5,5 (ph normal, nici acid, nici alcalin), ceea ce inseamnă ca nu îngrașă și nici nu usucă părul. Sunt de acord, în cazul meu așa a fost.
  •  Aplic puțin produs, dar își face treaba.
        Puncte slabe
  •  Nu mi se pare ca face părul foarte mătăsos. De exemplu, este sub balsamurile de la Rețetele Bunicii Agafia.

Un comentariu:

  1. Favisan e o marcă de cosmetice românești tare dragă mie.
    Balsam nu am avut, însă șampoane da și au fost ok. Atât că nu lăsau părul prea mătăsos...
    https://beautybazar.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere