joi, 22 octombrie 2015

Octombrie, luna Yves Rocher: Make-up gratuit și produse la ofertă

            Am fost surprins plăcută să aflu că se organizează ședințe gratuite de make-up în magazinele Yves Rocher pe parcursul lunii octombrie (lista AICI). 
        Așa că am participat și eu:


                Produse folosite: trusa de farduri "Trandafir delicat" (nuanța nr. 2 si 3),  fond de ten cremă (nuanța bej inchis), pudră pentru strălucire, fard de obraz, ruj Absolut (nuanța Mauve Pastel) și gloss tot într-o nuanță de mov.
           Am profitat de ofertă și am achiziționat trusa de farduri și rujul și am primit si un demachiant cu albăstrele pentru ochi.



                Iar produsele cumpărate sunt următoarele (repet, folosite și la ședința de machiaj):


            Și demachiantul primit cadou:
 

                Trusa a costat 49 lei, iar rujul 39 lei. Consider că a fost o investiție foarte bună, având în vedere că sunt primele produse de machiaj Yves Rocher pe care le achiziționez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu