miercuri, 4 noiembrie 2015

Primii pași în universul Apimond

         În urma campaniei Apimond din luna octombrie am câștigat un premiu care a constat în produse de 150 lei pe care mi le-am ales eu. 
         Astăzi mi-a sosit coletul și mai jos voi prezenta  "bunătățile":


  •     Ulei de cocos- Mi s-a terminat de curând uleiul de cocos și aveam urgentă nevoie pentru mai multe măști de păr ce conțin gălbenuș de ou și alte uleiuri. Din păcate, părul meu nu trece printr-o perioadă prea fericită și nu am identificat cauza. 
  •     Unt de shea- Este prima dată când am unt de shea în casă, deși știu de acest produs de vreo 4 ani. Abia aștept să îl încerc și să împărtășesc păreri. 
  •      Ser activ cu celule stem pentru reîntinerire celulară- Un prim pas în ingrijrea mea antirid. Voi povesti mai multe într-un review ulterior.
  •      Unt de corp esențial cu unt de shea, cacao și avocado- A "aterizat" la fix, deoarece crema de corp cu portocale de la Vivanatura este pe terminate.
             Abia aștept să le încerc și presimt că vor face o treabă foarte bună. Mulțumesc încă o dată Brander  și Apimond!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu