marți, 10 septembrie 2013

Experienta mea cu Londa Professional

  In mai 2012 am decis sa ma vopsesc pentru prima data. Neavand experienta cu vopsele, m-am dus la un salon. Am spus ca vreau un roscat mai inchis, nu prea strident.Vopseaua folosita a fost Londa Professional. Eu avand parul saten mediu, totusi noua culoare mi s-a parut cam stridenta. Impresia asta a durat putin, pentru ca dupa cateva spalari, se mai ducea din culoare. Mai jos, o sa pun o poza din iulie 2012, deci dupa doua luni.Culoarea era inca vie, nu mi se vedeau radacinile deloc.

  A trecut anul 2012, iar mie abia acum incepusera sa mi se vada radacinile bine! Dupa 8 luni! Acum suntem in septembrie 2013 si inca mai am urme de roscat sters! Culoarea a fost foarte frumoasa. Fiind satena, nu s-a vazut urat contrastul cu radacinile. Ce ma uimeste pe mine, este durata "de viata" a vopselei. Nu am o parere prea bine conturata, pentru  ca a fost prima data cand m-am vopsit. La mine s-a mentinut foarte mult. Deduc ca a fost o vopsea foarte puternica. Nu mai spun ca in timpul acela cat am stat cu vopseaua in cap, imi venea sa ametesc de la miros. Prea toxic! S-a vazut ca mi-a degradat parul! De aceea nu ma voi mai vopsi prea curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu