duminică, 29 septembrie 2013

Review Pasta de dinti Lacalut Aktiv (pasta de dinti medicinala)

  Descrierea produsului:  Afectiunile inflamatorii ale gingiilor conduc la sangerari, retractia gingiilor, aparitia pungilor parodontale, resorbtia osoasa, mobilitatea dentara si, in final, la pierderea dintilor. Cele doua afectiuni din acest grup sunt gingivita si boala parodontala. Lacalut aktiv este pastia de dinti medicinala care combate tartrul, sangerarea si iritatia gingivala, indeparteaza placa bacteriana, actionand totodata impotriva formarii cariilor.
 Ingrediente: Aqua, Sorbitol, Aluminium Hydroxide, Hydrated Silica, Silica, Poloxamer 188, Sodium Lauryl  Sulfate, Hydroxyethylcellulose, Aroma, Alluminium Fluoride, Chlorhexidine Digluconate, Sodium Saccharin, Bisabolol, Limonene.
Pret: 15 lei, Cantitate: 75 ml.


  Parerea mea: De ceva timp, nici nu pot apasa prea tare cu periuta, ca deja imi curge sange. Nu e ceva temporar, din pacate. Asa ca am ales aceasta pasta. O folosesc de 3 zile, dar deja mi-am facut o parere despre ea. Este foarte buna, deoarece nu mi-a mai curs sange. Ce nu imi place este faptul ca are Sodium Lauryl Sulfate, ingredient ce eu il evit, mai ales in sampoane.
 Pretul este acceptabil, avand in vedere ca este o pasta medicinala si are o cantitare mare. O recomand.

2 comentarii:

  1. Si mie imi place aceasta pasta. ♥

    allthatbeautyxo.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu de mai bine de 3 ani de zile folosesc doar Lakalut Activ si imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere