miercuri, 18 septembrie 2013

Machiaj pentru ochii albastri

  Dupa ce am citit mai multe articole despre ce culori sunt recomandate pentru ochii albastri, m-am decis sa adun cat mai multe informatii si sa le postez pe blog. Am ales ochii albastri, pentru ca asa ii am eu.

 Machiajul de zi: 

  • se evita produsele cu particule stralucitoare.
  • pentru conturul ochilor, este recomandat sa alegi nuante de gri, maro sau verde inchis.
  • nuanta blushului si cea a rujului trebuie sa fie din aceeasi gama de culori.Intensitatea culorii trebuie sa fie naturala.
  • se evita liniile alungite dramatice, trasate cu tus si culorile aprinse folosite pe toata pleoapa superioara.
  • se evita folosirea fardurilor si creioanelor albastre foarte apropiate de nuanta ochilor.
  • rimelul recomandat: maro sau negru
  • culori recomandate pentru fardul de pleoape:roz pal, bej, nuante de maro si culori complementare( portocaliu, piersica), auriu. Trebuiesc evitate nuantele reci.


 Machiajul de seara:

  • pentru o seara speciala, bazeaza-te pe tonurile inchise si formale. Smokey Eyes arata bine pentru orice forma a fetei si a ochilor.
  • fard de pleoape- combinatie intre 2 sau 3 nuante dintre argintiu, gri, lila, mov, violet.
  • negrul si tonurile fumurii dau profunzime privirii si intensifica si mai mult albastrul irisului.
  • cu cat irisul are nuanta mai deschisa, cu atat vom merge catre variantele mai inchise ale culorilor recomandate si viceversa.

  O sa postez mai jos cateva imagini cu idei de machiaj pentru ochi albastri. Imaginile nu imi apartin, ci sunt preluate de pe https://www.facebook.com/makeuplessons .




Pentru a evita contrastul dintre albastrul fardului si albastrul irisului, s-a folosit tus negru.









Tutorial video pentru realizarea machiajului: http://www.youtube.com/watch?v=uI08QnzeJb0




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu