marți, 3 septembrie 2013

Frumusete din interior

 Incerc pe cat posibil sa mananc sanatos, dar nu stiu cat de mult reusesc. Imi plac foarte mult cartofii prajiti, nu pot trai fara ei. Am spus ca renunt, dar nu pot. Sunt ca un drog. Imi place orice mancare ce contine cartofi(piure, cartofi la cuptor, etc). Daca nu ma pot abtine sa mananc cartofi prajiti, o sa spun lucrurile de la care ma abtin si alte obiceiuri mai bune.

  • nu beau sucuri acidulate si nici apa de la robinet-sucuri acidulate nu mai beau de 3 ani, iar apa de la robinet de 8 ani. Zona in care traiesc imi ofera o apa dura, calcaroasa. In schimb beau apa plata, apa minerala si multe ceaiuri. Le prefer pe cele diuretice, cu rol de curatare al rinichilor (ceai de matase de porumb, de cozi de cirese, de coada calului).
  • fructe- nu pot sa spun ca sunt o mare consumatoare de fructe. Dar ca un exemplu, in ultimele 4 zile, am mancat jumatate de lamaie si un mar. Cele mai consumate raman bananele.
  • Mananc foarte rar la Mcdonald's. Nu mi-am impus, ci asa se intampla. Recunosc ca atunci cand eram mica, eram dependenta. Au un gust ff bun!
  • Nu fumez si nu beau alcool. Periodic, beau cate o cana de bere si atat. Are si rol de curatare a rinichilor, atat timp cat nu este in exces.
  • Iubesc salata verde. O mananc cu otet si ulei de masline.
  • Dulciuri mananc in limita normalului, la fel si carne. 
  • NU BEAU NICIODATA ENERGIZANTE! CAFEA DOAR OCAZIONAL(ASTA DE CAND SUNT LA FACULTATE, PENTRU CA AM ANI IN SPATE CAND NU AM PUS GURA PE CAFEA).
 Nu stiu cat m-au ajutat aceste obiceiuri..eu consider ca am un stil de viata cam dezechilibrat..nu am mese fixe, mananc cand vreau si cat vreau..nu m-a afectat in vreun fel, sunt clinic sanatoasa, dar ma bantuie gandul ca nu pot renunta la cartofii prajiti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu