sâmbătă, 31 august 2013

Review "Sampon antimatreata cu sulf si urzica Cosmetic Plant"

 Descrierea produsului:Îndepărtează şi previne apariţia mătreţei prin conţinutul în sulf şi extract de urzică. Se aplică pe părul ud şi cu spuma formată se masează uşor pielea capului. Se lasă să acţioneze 3-5 minute, apoi se clăteşte. Se repetă operaţia dacă este necesar. Se clăteşte din abundenţă cu apă călduţă, pentru un păr plin de sănătate şi strălucire.

Evitaţi contactul cu ochii! Dacă totuşi se produce, clătiţi bine cu apă călduţă.

Ingrediente:Aqua, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium Chloride, Polysorbate 80, Sulfur, Cocamidopropyl betainamide MEA chloride, Propylene glycol, PEG-40 Hydrogenated castor oil, Urtica Dioica extract, Salicylic acid, Parfum, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, CI 19140.


Cantitate: 250 ml
Pret:~10 lei



Parerea mea: L-am folosit doar pentru o luna. Nici acesta nu mi-a priit. Mi-a cazut parul foarte tare, iar efect antimatreata nu prea are. Miroase a natural, iar pretul este relativ mic.  Imi place ambalajul si faptul ca are urzica. Imi pare rau ca nu ne-am inteles bine. Nu o sa il recumpar, mai mult din cauza Sodium Laureth Sulfate. Evit orice sampon ce il contine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu