luni, 12 august 2013

Review Sampon Revalid


 Descrierea produsului: Sampon revitalizant cu proteine din grau, are o formula speciala, in totala armonie cu parul si scalpul. Curata bine, insa cu blandete parul si il revitalizeaza.
Extractul de ovaz si panthenolul ingrijeste si calmeaza scalpul.
 Efecte:
  • regenereaza firul de par
  • reda stralucirea parului
  • previne uscarea pielii capului
 Mod de utilizare: Se aplica pe parul ud (atat la radacina cat si pe toata lungimea firului de par) si se maseaza timp de 2-3 minute, dupa care se clateste. Se foloseste de minim 2, 3 ori pe saptamana.
 Pentru toate tipurile de par. Unisex.
  • testat dermatologic
  • nu contine sapun sau coloranti
  • fara formaldehida
  • parfum antialegenic
 Ingrediente: Quarternium-27, cetyl alcohol, isopropil alcohol, alpha tocopherol, colagen hidrolizat, triticum vulgarae, castor oil hydrogenated.

 Se gaseste la farmacii, are 250 ml si costa in jur de 40 lei.

Parerea mea: A fost prima solutie la care m-am gandit cand am vazut ca parul se incapataneaza sa cada..Cadea intr-una de 2 ani jumate..Am inceput sa folosesc acest sampon din iunie 2009 pana in august 2010. Deci l-am folosit intens. In 2009 imi spalam parul o data pe saptamana, pentru ca mi se ingrasa foarte greu. Arata foarte curat chiar dupa 5-6 zile. Doar ca pentru a stopa cu adevarat caderea parului, este nevoie de ajutor pentru acest sampon. Asa ca, am inceput sa folosesc si uleiul de ricin. Intr-adevar, acum parul mi se regenerase complet. Crestea foarte repede, era stralucitor, des, nici gras, nici uscat..Ajunsesem sa il spal la 5 zile. Doar ca am fost nevoita sa imi schimb si acest sampon, pentru ca dupa un an si doua luni, parul se obisnuise cu el. Nu am folosit balsam. Doar acest sampon si ulei de ricin.
De remarcat ca nu are Sodium Laureth Sulfate. Chiar daca are alcool, nu mi-a uscat parul. Eu spun ca isi merita banii, avand in vedere ca este si produs elvetian.

Ii acord din tot sufletul nota 10!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu