joi, 8 august 2013

Review Masca fortifianta pentru toate tipurile de par "Retele bunicii Agafia"



Descriere produs: Masca fortifianta pentru toate tipurile de par. Inmoaie pielea capului, netezeste parul. Vitaminizeaza, protejeaza, intareste radacinile si imbunatateste structura parului. Hraneste, confera elasticitate, lasa parul matasos, usor de pieptanat si coafat. Contine extracte de menta, scorus, galbenele.

Mod de utilizare: Dupa samponare si clatire, aplicati pe toata lungimea parului. Lasati sa actioneze 1-2 minute, clatiti.

Cantitate: 250 ml.


Ingrediente: Apa, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Citric acid, Mentha piperita, Pyrus sorbus, Calendula Officinalis, Parfum, Kathon CG.


Parerea mea:




Are o consistenta apoasa, iar mirosul este usor chimic. Din modul de utilizare reiese ca o pot folosi pe post de balsam, ceea ce si fac..Aplic putin pe varfuri. Sunt multumita de ea per ansamblu, doar ca sunt cazuri in care nu se clateste cum trebuie, oricat as insista eu..am observat ca depinde de ce tip de sampon folosesc, eu fiind obisnuita se le schimb des.

Eu am cumparat-o de pe www.cosmeticaverde.ro,la pretul de 12 lei.
Ii acord nota 9!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu