sâmbătă, 3 august 2013

Varfurile despicate


           Varfurile despicate...foarte greu sa le evitam! Dar e atat de usor sa le prevenim! Cum? 
           In primul rand, renuntand la placa! Daca totusi este nevoie de aceasta, recomand sa se foloseasca cat mai rar posibil. Eu am parul drept, asa ca nu folosesc niciodata placa. Am observat, din intamplare, in timp ce mi-am facut o masca pentru par, la care am folosit si ulei de cocos, ca parul meu statea a doua zi fff drept..Am inceput sa folosesc acest ulei doar pe varfuri si pot spune ca este excelent. Chiar previne despicarea varfurilor, bineinteles daca se renunta la placa.
          Tot ce trebuie facut este sa aplicati putin ulei de cocos pe varfuri inainte de a va spala cu sampon. Stati cu acest ulei pe par cam jumatate de ora-o ora, apoi va spalati in mod normal.
          Am folosit pt varfuri si "Serul pentru varfuri despicate" de la Avon. Nu pot spune ca mi-am format o parere, pentru ca am descoperit uleiul de cocos intre timp.
          Acesta este uleiul de cocos folosit de mine, de la Steaua Divina. Are 350 ml si am dat 40 lei pe el. Bineinteles, preturile variaza in functie de firma si cantitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu