vineri, 16 august 2013

Accesoriile mele preferate

   Am facut doua poze cu ce port eu de obicei. Pentru ca nu ma dau atat de mult in vant dupa bijuterii, am ales niste perechi de cercei si bratari, de "suflet".

                                                               


  Imi plac accesoriile handmade foarte mult. De fapt, tot ce e handmade, inclusiv sapunuri naturale. In poza sunt 3 perechi de cercei cu trandafiri. Eu am mult mai multi, dar sunt colorati diferit. Tot handmade sunt si cei cu fluturasi. I-am luat din Iasi de la un targ. Cei cu floare alba sunt luati tot din Iasi din pasajul din Piata Unirii, iar cei cu inimioara mi i-a dat sora mea. Ultimii, cei negri cu biluta si frunzulite i-am luat din Black Ice (parter Aurora Mall Buzau). Foarte ieftini toti. Cand i-am luat eu, acum un an, pretul lor nu trecea de 10 lei.




  Bratara din argint am primit-o de ziua mea, acum 6 ani. Inca o mai am. E de la Avon. Imi place ca are cheite.
 Cea cu trandafiri e handmade, facuta de o colega. Imi place orice accesoriu ce are trandafiri.

 Cam astea sunt preferatele mele. Mai am destule in casa, doar ca pe astea obisnuiesc sa le port.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu