miercuri, 14 august 2013

Ritualul meu de ingrijire cu ulei de masline

  Beneficiile uleiului de masline sunt recunoscute inca din antichitate,
din vremea lui Hipocrate, Galen sau Diocles, cand maslinele erau simbolul pacii al gloriei. In prezent, medicii si nutritionistii au realizat ca uleiul de masline extra virgin, in special, detine importante proprietati nutritionale benefice pentru mentinerea sanatatii organismului. 

Cea mai bogata sursa de grasimi mononesaturate este uleiul de masline; din acest motiv acesta este componentul principal in dieta mediteraneeana. Uleiul de masline este un suc natural care pastreaza gustul, aroma, vitaminele si proprietatile curative ale maslinelor. Totodata, acesta este singurul ulei vegetal care poate fi consumat neprocesat - proaspat presat din masline



         CUM IL FOLOSESC EU PENTRU INGRIJIREA  CORPULUI

  • Pentru par- inainte de a-mi spala parul cum sampon, aplic o cantitate generoasa de ulei de masline. Il folosesc singur, sau combinat cu un alt ulei. Incerc sa stau cu el cat pot de mult, de la 3 ore in sus. In tot acest timp imi tin parul invelit intr-un prosop. Samponez de 2 ori. Lasa parul extrem de matasos!!
  • Pentru ten-fiindca am tenul uscat, uleiul de masline este un remediu excelent. Nu aplic mult, pentru ca este destul de gras.
  • Pentru corp- il utilizez ocazional, pentru a scapa de aspectul "cojii de portocala"
  • Pentru maini- inlocuieste cu succes orice crema de maini; benefic si pentru unghii
  • Ca si demachiant- trebuie sa insisti ca se cureti bine machiajul, dar ai certitudinea ca uleiul este 100% natural!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu