sâmbătă, 17 august 2013

Review: produse Nivea


     Pentru review am pregatit doua produse Nivea : samponul Nivea Diamond Gloss si crema hidratanta pentru uz general (aceea in cutie albastra). 


  •   Sampon Nivea Diamond Gloss


   Descriere: Formula avansată de îngrijire a părului, special dezvoltată pentru nevoile individuale, conferă un aspect frumos şi sănătos. Părul tău arată la fel de bine precum se simte!
Păr mediu & lung, fără strălucire
Părul mediu sau lung poate părea mat sau fără viaţă, lipsit de strălucire şi supleţe.

 CUM ACŢIONEAZĂ: Șamponul Diamond Gloss cu particule fine de diamante şi Keratină Lichidă:

Părul reflectă lumina în toate faţetele sale.
Redă strălucirea fascinantă a părului
Părul este mai suplu şi mai mătăsos.
Strălucire de diamante. Senzaţie unică.

  Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-3 Distearate, Sodium Chloride, Simmondsia Chinensis Oil, Aloe Barbadensis Gel, Diamond Powder, Polyquaternium-7, Polyquaternium-10, Oryzanol, Panthenol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glycerin, PEG-90 M, Citric Acid, Mica, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Methylparaben, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum, CI 77891
 Are 250 ml si costa putin peste 10 lei.

  Parerea mea: L-am folosit la putin timp dupa ce a aparut pe piata din Romania, pana sa folosesc Revalid. Deci era in perioada cand parul meu era extrem de degradat. Are Oryzanol( bob de orez), gel de aloe, dar si pudra de diamant.
  Nu mi s-a potrivit. Mi-a facut multa matreata. Speram ca o sa dispara cu timpul, dar a fost asa pe tot parcursul lunilor in care l-am folosit. De asemenea, nu imi dadea nicio stralucire de diamant. Mai rau mi-a facut. Arata oribil parul meu.Si imi cadea foarte mult. Poate nu mi-a priit mie, la fel ca multe alte sampoane.

  • Crema hidratanta pentru uz general Nivea


       Descriere: O cremă hidratantă, ideală pentru orice tip de piele, atât pentru copii cât şi pentru adulţi. Peste 98% din substanţele componente sunt de origine naturală. NIVEA Creme conţine Eucerit, complex propiu pielii care protejează împotriva deshidratării, netezeşte şi catifelează pielea.Compatibilitate la nivelul pielii testată dermatologic.
      Ingrediente: Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit), Paraffin, Panthenol, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Aluminum Stearates, Citric Acid, Magnesium Sulfate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol.

   O crema Nivea la 150 ml costa 10 lei.
  
    Parerea mea: Am crescut cu aceasta crema, dar asta nu inseamna ca am folosit-o ani la rand. Cel mai mult am utilizat-o pe corp (in zona coatelor, pentru maini, etc). Am incercat-o o data si pe fata. Mi-a placut foarte mult. Chiar daca este o crema grasa, Apidermin o intrece (review aici). Are cativa iritanti (parfum, limonene, geraniol, linalool, citronellol), dar mie mi s-a potrivt. Are un miros foarte placut! Scrie pe ea ca e pentru uz general, de aceea m-am incumetat sa o folosesc si pentru fata.
 O voi recumpara.

  Mai jos, o sa pun un link despre aniversarea a 100 de ani de existenta a cremelor Nivea.

  Pentru sampon nota 7, iar pentru crema 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu