duminică, 18 august 2013

Review: Ruj-creion Lip Impact Oriflame-nuanta Striking Rose

  Descrierea produsului: Textura omogenă se întinde perfect pe buze, îmbrăcându-le într-o culoare intensă dintr-o singură aplicare. Super-confortabil şi cu formulă hidratantă ce previne uscarea buzelor, rujul-creion conferă o senzaţie foarte catifelată. Acoperire mare, grad mediu de strălucrie. Foarte rezistent, culoarea nu se întinde. Se ascute. 3.9 g
  
  Pretul actual este de 18 lei.

  Parerea mea:




   Am ales nuanta Striking Rose si consider ca mi se potriveste. Nu este nevoie sa aplic mult ruj, pentru ca oricum mi se pare o nuanta destul de puternica, usor sidefata. Chiar imi hidrateaza pielea si imi place foarte mult ca e sub forma de creion. Are un miros bestial, seamana cu cel de trandafiri. Inca nu am avut ocazia sa il ascut, pentru ca abia l-am achizitionat. 
 Deja e printre preferatele mele. O sa il recumpar, dar posibil sa incerc si alta nuanta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu