duminică, 4 august 2013

Review Apidermin-crema de fata cu laptisor de matca


     Descrierea produsului:
    Potrivit pentru: tenuri uscate, foarte uscate, obosite si deshidratate.
    Ingrediente: Ulei de parafina, Apa, Ceara de albine, Sodium tetraborate, Lanolina, Cetyl    Alcohol, Retinol A, Cholesterol, Laptisor de matca, Parfum.
     Descrierea ingredientelor:
  • Laptisorul de matca, hrana regala, complex de vitamina B, C, D si E, este o substanta naturala cu numeroasa principii nutritive, fiind un concentrat biologic bogat in substante proteice: lipide, glucide si vitamine, activand circulatia sangelui. Datorita actiunii de regenerare asupra celulelor, laptisorul de matca este una dintre cele mai puternice substante naturale cu efect antirid.
  • Retinol A sau vitamina A, datorita actiunii sale antioxidante ajuta la reducerea ridurilor fine si micsorarea porilor. Absorbit de piele, retinol A, duce la cresterea productiei de colagen, bariera naturala a pielii impotriva factorilor agresivi din atmosfera.
  • Ceara naturala de albine  completeaza laptisorul de matca si Retinol A, fixand apa si substantele hranitoare in celulele pielii.
    Parerea mea
  Am folosit aceasta crema pe timp de iarna, atat in casa, cat si afara, cand imi batea crivatul pe      fata. Chiar actioneaza ca un scut, si merge a fi folosita si ca baza de machiaj, dar pentru tenurile  uscate. Nu merge pe ten gras aceasta varianta, ci cea cu numele Apidermaliv, din acceasi gama.

     Pentru un ten uscat ce se descuameaza(cojite) e foarte indicata iarna. Are o textura foarte grasa, de aceea luceste pe fata. Chiar daca are ulei de parafina si lanolina, acestea nu sunt considerate nocive pentru un ten uscat, de aceea se si specifica pt ce tip de ten este. 

  Costa cam 7-8 lei si se gaseste in orice magazin cu produse naturiste. Ii dau nota 10 deoarece imi hraneste tenul excelent!



Un comentariu:

  1. Buna! Si eu am luat-o deunazi. Am tenul uscat, dar cremele grase nu prea mi-au priit. Totusi, in ultimul timp, orice crema foloseam, ramaneam cu el tot uscat si iritat. Am zis sa incerc Apiderminul "lu' mama" :), acelasi cu cel revizuit de tine. Dupa prim folosire mi-a calmat iritatiile instant si a intrat in piele cam in 5-10 minute. Ce sa zic... sunt impresionata pt o crema asa ieftina. Sper ca si pe termen lung sa fie la fel de buna si sa nu apara cosulete ;) .

    RăspundețiȘtergere