joi, 15 august 2013

Review Mascara Infinitize Avon


    Descriere: 1 produs, 3 beneficii
  • cu pana la 120% mai multa alungire
  • de 5 ori mai arcuite
  • perfect se parate
  • nu incarca si nu lipeste genele
  • testata oftalmologic

  Are 10 ml, iar pretul variaza de la 16 lei la 29 lei.

    Parerea mea:


       Am facut aceasta poza, dupa ce am aplicat mascara Infinitize. Pana acum am incercat vreo 10 mascara, cele mai multe de la Avon. Infinitize si Supershock mi s-au parut cele mai bune. Totusi, mascara Infinitize am inclus-o in top 5 produse Avon(link aici). Genele sunt perfect arcuite, separate. Mie oricum imi place sa dau cu periuta pe gene de 4 ori, sa se vada! Este prima mascara Avon ce are periuta sferica..imi place mult lucrul asta! Si am uitat sa mentionez..umblau zvonuri cum ca ar fi rezistent la apa. Nu este! Si daca ar fi, sigur cei de la Avon ar fi mentionat. Oricum, imi este indiferent daca e sau nu rezistent la apa.
     Nota 10.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu