miercuri, 7 august 2013

Review "Balsam de buze cu aroma de capsune Isabelle Dupont"

  Descrierea prodsusului: 

  • buze moi, catifelate, cu o nuanta glossy discreta.
  • ofera buzelor hidratarea si protectia zilnica continand ingrediente naturale precum uleiul de luminita si bisabolol.
  • protejeaza eficient buzele impotriva uscarii.
  • da buzelor o aroma placuta de fructe si un aspect glossy discret.
   Ingrediente: Paraffinum Liquidum, Ceresin Cera Alba, Paraffin, Silica Dimethyl Sililate, Qenotera Biennis(evening primrose oil), bisabolol, aroma, propylparaben, Bht, CI 15850(red 6)
   Parerea mea:


  • nu ii pot defini mirosul, dar e placut
  • hidrateaza buzele, dar in cazuri extreme, cand sunt fff crapate, nu pot spune ca ajuta foarte mult
  • fiindca e rosu, nu e nevoie sa dau decat de 2 ori si s-ar spune ca m-am dat cu ruj
  • nu rezista la caldura mare...apar mici brobonele pe el si mi s-a intamplat sa se rupa
  • ajunge pentru destul de multe aplicari
  • are o bila neagra la ingrediente din cauza propylparaben-ului.
  • pretul este foarte ok..7 lei si are 4,2 grame

          Nu am reusit sa pozez si ingredientele, pentru ca nu se vedeau clar, de aceea le-am scris eu mai sus. Ii acord nota 8,5 si il voi recumpara!
         Se poate comanda de pe www.ladys.ro sau de la orice reprezentant Lady's.













     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu