marți, 13 august 2013

Review "Fard de pleoape stralucitor Avon"-nuanta White

   Descrierea produsului: Fard de pleoape sclipitor și diafan cu reflexii mătăsoase. Textură cremoasă, delicată și culori senzaţionale.Lasă-ți privirea să vorbească de la sine, aplicând fardul pe toată pleoapa sau trasând cu precizie o linie fină pe pleoape. Aplicator moale și fin, nu se încarcă cu pudră și permite aplicarea cu precizie a fardului.

 Are un gram si pretul variaza de la 19 lei la 27 lei.  Momentan sunt disponibile 7 nuante.
 Nu mai am cutiuta sa scriu aici ingredientele..si nici pe internet nu la gasesc.

 Parerea mea: 


Am ales nuanta White, pentru ca mi se potriveste cel mai bine dintre toate. Are intr-adevar o textua matasoasa si nu este nevoie de mult fard, pentru ca se intinde foarte bine. Singurul inconvenient este ca se cam aduna in pliul pleoapei, de aceea este obligatorie folosirea unei baze pentru fardul de pleoape!! Eu spun ca este cam mic recipientul pentru un produs de uz frecvent. De aceea, pretul mi se pare exagerat! Pentru un gram, eu am dat 20 lei. Iar in campania ce urmeaza este 27 lei. Prea mult!

Ii acord nota 9, din cauza pretului. Ma mai gandesc daca o sa-l mai cumpar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu