marți, 13 august 2013

Review "Ulei pentru corp si par Swedish Spa Beauty Wonder" de la Oriflame

  Descrierea produsului:  Ulei opulent, cu funcţii multiple, îmbogăţit cu ulei tonic din ghimbir, ulei hrănitor din nucă de cocos, vitamina E şi ulei din migdale dulci, care înfrumuseţează şi îmbunătăţeşte textura pielii sau a părului. Poate fi folosit ca hidratant pentru masaj, ca adaos pentru apa de baie sau ca tratament pentru părul uscat înaintea şamponării.
  Ingrediente: Olus oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Peg-40 Sorbitan Peroleate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Aqua, Limonene, Tocopheryl Acetate, Heliantus Annuus Seed Oil, Zingiber Officinale Root Extract, Isopropyl Myristrate, Linalool, Cocos Nucifera, Eugenol, Citral, Phenoxyethanol, Furcellaria Lumbricalis Extract, Citric Acid, BHT.

 Are 150 ml, iar pretul variaza de la 20 lei la 35 lei. Eu l-am luat cu 20 lei acum cateva luni.

  Parerea mea: L-am luat mai mult pentru par, iar pentru corp l-am folosit de putine ori. Am remarcat ca hidrateaza pielea, si se absoarbe usor. Imi place mirosul, dar nu il pot defini. In lista de ingrediente, apa se afla la jumatate, acesta fiind un produs pe baza de ulei. Sunt si extracte naturale, dar si cativa iritanti (Limonene, Linalool, Eugenol, etc). Mie mi-a priit. Am folosit ulei pe lungimea parului, nu si la radacini. Parul arata minunat dupa ce l-am samponat si l-am lasat se se usuce natural. Un alt avantaj e ca se consuma greu.

  Merita nota 10 si il voi recumpara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu