joi, 15 august 2013

Review "Masca de par cu ulei de cocos" Genera

   Descrierea produsului: Crema regeneratoare de par cu ulei de cocos. Actioneaza in profunzime pentru refacerea si protejarea fibrei de par. Uleiul natural de cocos confera parului vitalitate si stralucire. Intareste si revigoreaza parul fara a-l imbacsi.
  Mod de utilizare: Dupa spalare, aplicati crema regeneratoare pe parul umed si apoi pieptanati. Asteptati 10-15 minute, dupa care clatiti abundent.
  Ingrediente: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, C12-13 Alkyl Malate, Hydrogenated Coconut Oil, Ethylexyl Stearate, Parfum, Polyquartenium-32, Paraffinum Liquidum, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Coumarin, Benzyl Alcohol, Methlisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.

  Am luat-o din farmacie, mai exact din Catena. Si am inteles ca doar la Catena se gaseste. Am dat 18 lei si are 500 ml.

   Parerea mea: 


O folosesc pe post de balsam, deci nu si la radacini. Nu e nevoie sa aplici foarte mult. Eu mai am cam jumatate, in conditiile in care o am de 7 luni. Miroase excelent si ii pot defini mirosul->a uleiuri, creme de bebelusi. Este preferata mea!! Pentru ca imi face parul PUFOS! Si pretul e acceptabil. La o utilizare frecventa ajunge cam jumatate de an. Imi place tot la ea si o sa mi-o cumpar in continuare.
Nota 10!  :X

Mai jos,  o sa postez un filmulet cu detalii despre aceasta masca. Aceste detalii sunt date de o doamna farmacist de la Catena. Masca din filmulet este la 1000 ml.

Un comentariu:

  1. Despre beneficiile uleiului de cocos asupra părului am scris și eu pe blog. Sper să îți placă: http://goo.gl/toQuDy.

    RăspundețiȘtergere