luni, 5 august 2013

Review Sampon hidratant Gerovital



       L-am folosit anul trecut pe vremea aceasta cam 3 saptamani-o luna. Asta pentru ca la fel ca majoritatea sampoanelor, mi-a facut matreata. Si una urata! Singurul lucru care mi-a placut a fost mirosul.


      Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Xylityglucoside, Anhydroxylitol, Glycol distearate, Cocamide Mea, Parfum, Leontopodium Alpinum Extract, Propylene Glycol, Hypercum perforatum flower/leaf/stem extract, Thymus Serpillum extract, Althaea Officinalis Leaf Extract, Equisetum Arvense Extract, Phenethyl alcohol, Caprylyl glycol,  Methylchloroisothiazolinone, Benzoic Acid, CI 19140, CI 42051.

    Are cateva extract naturale, de aceea are si un miros placut. Dar pur si simplu nu mi s-a potrivit.
   Are 200 ml si costa 11 lei.
   Ii dau nota 7,5!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu