vineri, 16 august 2013

Masti cu fructe


       M-am gandit sa postez detalii legate de modul in care folosesc eu fructele pentru a ma ingriji. 

  • banana-am folosit-o intr-o masca de par facuta de mine..am luat o jumatate de banana(am parul de lungime medie) si am amestecat cu ulei de masline si ulei de ricin( se poate si cu ulei de argan, avocado, migdale, etc). Banana trebuie sa fie foarte bine maruntita, pentru ca se poate lipi de par si nu mai iese la clatire. Parul este foarte stralucitor si moale la final.
  • lamaie-tot pentru par am folosit-o la clatire. intr-un recipient sau pahar de plastic se pune putina zeama de lamaie si se amesteca cu apa. Se poate uda parul inainte de samponare, dar si dupa. Atentie! Zeama de lamaie nu trebuie sa ajunga pe scalp, pentru ca il usuca excesiv si apare matreata! Aplicata pe lungimea parului, il face matasos si are efectul unei decolorari..naturale! Cel putin,in cazul meu, a functionat.  Am parul saten, iar dupa clatire am capatat reflexii aurii.
  • caisa-cand este sezonul lor obisnuiesc sa rup cate o caisa in doua, apoi sa imi tamponez fata cu partea din interior. Fata devine portocalie. Stau cam 10 minute cu masca pe fata, apoi ma clatesc. Rezultatul? Un ten mai luminos.
  • capsune- este recomandat sa amestecam cateva capsune cu putina smantana pentru a indeparta excesul de sebum. Eu avand un ten uscat, iau doar o singura capsuna si imi masez fata cu ea, pana devine rosie. Dupa 5 minute, ma clatesc. Fata mea este mai catifelata si luminoasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu