sâmbătă, 3 august 2013

Review Sampon Vivanatura pentru par normal si gras

      
          La capitolul sampoane pot spune ca sunt "mofturoasa", in sensul ca se gaseste cam greu unul bun pentru scalpul meu sensibil..Daca nu face matreata, imi ingrasa parul. Daca nu imi ingrasa parul, mi-l usuca, si tot asa.
         Am avut acest sampon din februarie pana in mai. E printre putinele pe care le-am folosit atata timp. De obicei, nu rezista un sampon mai mult de o luna pt parul meu mofturos.
         Este un sampon de originine naturala, cu lamaie si argan. Contine 99% ingrediente  naturale si de origine naturala.
        
    Ingrediente: aqua, cocamidopropylbetaine (obtinut din cocos), coco glucozide (glucozida de cocos), Aloe Vera, glycerine (de origine vegetala), Citrus Lemon (lamaie), Natural Acetic Acid (otet natural),glycerol monolaurate (de origine vegetala - cocos), Ricinus Communis (ulei de ricin), Aethilicum Alcohol, mentha spicata (menta), cyamopsis tetragonolobus (guar), xanthan gum (natural), Lutum (argila), Melaleuca Alternifolia (tea tree), Sapindus Mukorossi (nuci de sapun), Argania Spinosa (argan), Glyceryl Stearate Citrate (de origine naturala), fragrance (parfum), Juglans Regia (nuc), Curcuma Longa (turmeric), Salix Alba (salcie), Arctium Lappa (brusture), Symphytum officinalis (tataneasa), Betula Pendula (mesteacan), Urtica Dioica (urzica), Tussilago Farfara (podbal), Inula Helenium (iarba mare).
       
         Ingredientele sunt ok, chiar este unul dintre cele mai bune sampoane pe care le-am incercat(am depasit 100, nu exagerez!), doar ca ceea ce m-a determinat sa renunt la el dupa 3 luni de folosire a fost faptul ca incepuse sa imi usuce parul, probabil din cauza alcoolului etilic( alcoolul comun, cel din spirt) situat la jumatatea listei, deci nu in cantitate mare. Dar asta e cand ai un scalp sensibil!
      Cel mai important lucru la acest sampon este ca nu contine sodium laureth sulfate, ingredient controversat, ce poate cauza iritatii. Foarte greu e sa gasesti un sampon care sa nu il contina!

       Samponul este romanesc, are 250 ml si costa 18-19 lei. Se gaseste in orice magazin cu produse naturiste.
     
Din partea mea are nota 9,50!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu