vineri, 16 august 2013

Review: produse din gama Milk and Honey Gold-Oriflame

  Crema hranitoare pentru maini si corp Milk and Honey Gold
   
   Descriere: Cremă intens hidratantă, care îngrijeşte, catifelează şi hrăneşte pielea de pe mâini şi corp; 250 ml
   Ingrediente: AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, STEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, CARBOMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, CETEARETH-20, METHYLPARABEN, STEARIC ACID, PROPYLPARABEN, PARFUM, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, HYDROXYCITRONELLAL, MEL, SINE ADIPE LAC, CI 47005, CI 14700

   Pretul poate varia, de la 16 la 33 lei.



Cremă pentru conturul ochilor Milk & Honey Gold

  Descriere: Cremă luxoasă, cu textură consistentă, creată special pentru a hidrata şi uniformiza nuanţa pielii din jurul ochilor. Zona de contur a ochilor are un aspect mai ferm, neted, hidratat şi luminos. Testată oftalmologic;15 ml.
Se adreseaza pielii uscate si foarte uscate. Formula fara parfum contribuie la redarea fermitatii si aspectului neted al pielii delicate din jurul ochilor, prin intarirea structurii proprii a pielii. Cu ingrediente bogate in flavonoizi, aceasta imbunatateste tonusul pielii si nivelul de hidratare.
Laptele din surse organice si extractele din miere continuta de aceasta formula luxoasa contribuie la randul lor la imbunatatirea aspectului tenului. Are si proprietati de curatare si catifelare.
Mierea, un lichid auriu bogat in zaharuri, are beneficii la nivelul pielii deshidratate, mentinand apa. Este de asemenea recunoscuta pentru proprietatile sale de calmare si revitalizare. Confera pielii luminozitate.
 Ingrediente: AQUA, BUTYLENE GLYCOL, CANOLA OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, CETYL PALMITATE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, DIMETHICONE, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, MEL, PEG-20 STEARATE, CARBOMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, CAPRYLYL GLYCOL, METHYLPARABEN, SINE ADIPE LAC, PROPYLPARABEN, IRIS FLORENTINA EXTRACT.

  Cand am cumparat-o a costat 11 lei(in februarie), iar pretul actual e de 19 lei.


  PAREREA MEA



  O sa incep cu crema pentru corp si maini. Ce m-a impresionat cel mai mult a fost mirosul! Mi se pare ca miroase a salcam. Persista pe piele mult timp mirosul si pielea este mult mai catifelata. Are o cantitate de 250 ml ce ajunge pentru destul de mult timp. E o folosesc doar pentru corp,  iar pentru maini am crema Prestige (review aici). Ce nu prea imi place la ea, este exact acelasi lucru ca si crema pentru corp cu floare de lotus de la Avon, careia i-am facut review aici. Are parabeni. Recipientul mi se pare genial! Cam asta am avut de zis despre aceasta crema. O voi recumpara.

  Crema pentru conturul ochilor o folosesc in paralel cu uleiuri ce merg a fi aplicate si in zona ochilor (de migdale dulci, avocado, samburi de caise). Se consuma foarte greu, chiar daca recipientul e mic si creeaza iluzia ca e crema putina. In cazul meu a dat roade, poate si pentru ca este pentru ten uscat ca al meu. Nu imi place ca are parabeni, dar uneori cand simt ca irit de la uleiuri(au mirosul prea puternic care uneori imi irita ochii-in afara de cel de migdale) o folosesc.  Am mai luat un tub. Dar pe viitor as vrea sa incerc si alte creme pentru ochi.

  Nota mea e 9 pentru ambele produse, din cauza parabenilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu