marți, 6 august 2013

Review "Sampon antiseboreic cu aloe, sulf si echinaceea " Naturasanat


   
Descrierea produsului: Combina doua componente exceptionale, adica gelul de aloe ferox si extractul de echinacea, care previn slabirea radacinii parului, favorizand cresterea firelor de par, combat infectiile fungice la nivelul capului, precum si matreata.Totodata este si un bun antiinflamator. Mareste vizibil volumul parului, dandu-i un aspect suplu si matasos.Se recomanda pentru toate tipurile de par.

Ingrediente: gliceryl, sulfur precipitatum, sodium lauryl sulfate, aloe ferox gel, echinacea powder extract, parfum

UTILIZARE: spalarea parului de 1-2 ori pe saptamana.

PRODUS: pasta semisolida omogena de culoare galbena sau maro (in functie de loturile de extracte)





L-am luat de la Plafar pentru a-mi ingriji parul ce in perioada aceea avea tendinte de ingrasare. Cand am vazut ca este sub forma de pasta si contine aloe, mi-am pus toata speranta in el. Dupa primele 2 spalari, se parea ca are efect.Dar apoi mi-am dat seama ca nu imi prieste. Din contra, imi facea parul foarte gras, desi este un sampon antiseboreic. Nu inteleg de ce e destinat tuturor tipurilor de par. Nu ar actiona bine pe un par uscat, ce are nevoie de sebum.

Cam o luna l-am folosit, apoi l-am aruncat.Mai ramasese cam jumatate. Am observat ca are sodium lauryl sulfate (mai iritant decat sodium laureth sulfate), dar dupa ce m-am spalat cu el, din pacate.

Are 150 grame si costa 15 lei.

Nu cred ca ii pot da o nota..doar m-a dezamagit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu