sâmbătă, 3 august 2013

Review "Unguent cu pelin"

Descrierea produsului: 

Proprietati: antiinflamator, antipruriginos, antibacterian si cicatrizant. Tonifiaza si regenereaza pielea.
Recomandari:  adjuvant in intepaturi de insecte, acnee, rani, eczeme, furuncoloza, eruptii cutanate.

Ingrediente: extract de pelin, patlagina si salvie, ulei de masline extravirgin, ulei de floarea soarelui presat la rece, ceara, miere de albine, ulei esential de lavanda.

Se utilizeaza de 2-3 ori pe zi pe zonele afectate.

Parerea mea:  Am comandat acest unguent pentru cineva care are semne de la acnee. Doar ca mai are si alte intrebuintari. Asa ca mi-am comandat unul si pentru mine, ca nu se stie niciodata cand voi avea nevoie.
    Este 100% natural, fabricat la Manastirea Nera din judetul Caras Severin. Eu l-am comandat de pe internet, de pe www.sunnypharma.ro si a costat 7 lei. Are 40 grame, dar ajunge pentru foarte mult timp.


  Persoana ce a folosit-o pentru semnele de la acnee a fost multumita, chiar are efect, doar ca trebuie multa rabdare. Si cum e normal, trebuie recurs si la alte metode ajutatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu