luni, 19 august 2013

Review "Sapun natural Floral" Galador-gama O.K.


    Descrierea produsului: 

Sapunurile OK sunt destinate persoanelor care vor sa incerce si alte arome dar sa gaseasca aceleasi calitati ale sapunului natural (finete, spumare, hidratare). Sapunul de baza este mereu acelasi schimbandu-se doar aroma.
Contine:  
Ulei de cocos, ulei de masline, ulei de palmier, ulei esential de lacramioare, geraniu.

Cantitate:100 grame
Pret: in jur de 15 lei


Parerea mea: Este un sapun natural, de toaleta. Am profitat de faptul ca e natural si nu l-am folosit neaparat pentru spalarea mainilor. Mi-am spalat si fata si parul. E excelent! A fost primul sapun natural pe care l-am incercat. M-am documentat pe internet si am aflat ca Galador e o firma cu renume in acest domeniu. Asa se face ca de un an si jumatate m-am atasat de sapunurile naturale, pe care le recomand cu drag. Sunt atatea sortimente!! 

Pentru ca sunt procesate la rece, soda caustica (folosita pentru a lega ingredientele) isi pierde treptat proprietatile, ceea ce duce la un PH neutru.

Mai multe informatii despre metoda de obtinere a sapunurilor naturale, gasiti in urmatorul link, care va pune la dispozitie si o carte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu